Ik ben (on)tevreden over mijn behandeling. Wat nu?

U mag ervan uitgaan dat de podotherapeuten hun vak zo goed mogelijk uitoefenen. Heeft u toch klachten over de behandeling of de manier waarop wij met u omgaan, dan is het goed om dat kenbaar te maken. Voor uzelf, voor andere pati├źnten en voor de kwaliteit van de podotherapie. Wij hanteren een klachtenprocedure. U kunt in eerste instantie een gesprek aangaan met uw podotherapeut. Indien dit niet het gewenste resultaat oplevert kunt u schriftelijk een klacht indienen via info@helmholtpodotherapie t.a.v. L.M. Helmholt. Wij zullen er alles aan doen om met uw klachten zodanig om te gaan, dat het de kwaliteit van de geleverde zorg zal verbeteren.

Bent u heel tevreden over uw behandeling dan horen wij dit natuurlijk ook heel graag!

Veel gestelde vragen

Dit is onze veel gestelde vragen sectie. Heeft u andere vragen, neem dan gerust contact met ons op of kom langs voor een persoonlijk advies.